divendres, 27 de novembre del 2015

Els alumnes de 1r d'ESO han estrenat el taller de tecnologia

Els alumnes de 1r d'ESO ja han acabat el seu primer projecte en l'aula de tecnologia. Han treballat en grups i han realitzat un joc de taula seguint la metodologia del procés tecnològic, amb la qual han aconseguit uns resultats molt bons i han sortit jocs molt interessants i divertits.

No només els hi ha servit per aprendre com funciona el mètode de treball de tot procés tecnològic, sino que a més han après a treballar en equip.

"M'ho he passat molt bé fen el joc; hem passat bons moments y molts riures però al final tot ha sortit bé." (Àlex Collado)

"Em va agradar molt el joc que vaig jugar" (Àlex García)

"A mi em va agradar molt el joc que vaig jugar perquè era de moure's molt, era divertit." (Oriol Puig)

"He après que quan un grup parlen i es divideixen bé la feina s'entenen." (Aitana Barrio)

"Vaig aprendre més de com treballar en equip, i que, encara que no ens entenguem bé al principi, hem d'arribar a un acord, que per això és un treball en equip." (Paula Costa)