dimarts, 22 d’octubre del 2013

La meva experiència a secundària

Clàudia Molina

Aquest curs els alumnes hem passat  a secundària. Hem arribat alguns nous i la gran majoria ja hi eren. Quan erem a sisè molta gent ens deia que Secundària era molt difícil, però no ho és tant com sembla. De fet repassem i ampliem el que ja haviem après.

M’enrecordo que el primer dia tenia una mica de por, però quan vaig seure a classe i va anar passant el dia, la por va desaparèixer i va donar pas a la diversió: la diversió d’haver fet nous amics.

Perquè jo era nova: apart de passar de Primària a Secundària, vaig canviar d’escola.

Ara ja no és difícil, més aviat és un repte del dia a dia superar els exàmens , fer els deures, les avaluacions,... però també ens ho passem bé!

Perquè a l’escola,  per molt que de vegadessembli que només hi ha deures i exàmens, també hi ha diversió, emoció i il·lusió que tots compartim.